söndag 9 mars 2008

Fått igång Silhouetten

Idag så tog jag tag i Silhouetten som bara stått på hyllan länge nu! Detta mest för att jag slarvade bort mattan till den. Idag så gick jag loss på Vinylen som jag köpte för ett tag sedan och det var skoj. Resultatet blev några ord på väggen i "pyssel" rummet. Även om M inte tyckte om det så mycket så blev jag nöjd, och det är ju huvudsaken, eller hur!?!?!?


Citatet/idéen har jag "lånat" här: http://maraij.blogg.se/1199794173_quickutz_vinyl.html Här hittar du även info om hur du ställer in din Sill.
***
Jag gjorde även en border för att se om det gick och det gjorde det! Resultatet kommer senare på en LO som jag håller på med :o)

***
Sen så blev det en ny kamera i fredags, en Canon IXUS 70 - den bästa som de hade sa han som sålden den till mej *ler* Jag är faktiskt jättenöjd med den och bilderna blir super! Det tar väl ett tag innan man har lärt sig den, men nu känner jag mej som en mästerfotograf *flabb* kanske not!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fräckt..... skulle nog passa hos mig med :)
Kram Aase

Anonym sa...

wow.. är nog mer och mer sugen på en sån där sill.. ;P
men det får komma..
jag målar på väggen än så länge.. hahaha..
kram kram Kajsa