torsdag 13 mars 2008

Ett nytt hus

Nu är äntligen mitt hus klart. Det tog sin lilla tid men jag är helnöjd och det står här i köksfönstret så att jag kan se det varje dag.


En närbild för att visa de fina glasen som jag satt i, det är gelatinblad som jag har limmat fast som rutor. Det var faktiskt min mor som kom med denna underbara idé och jag tycker det blev jättefint!

Ytterligare en närbild där man även ser ner i blomlådan och jag bara älskar dessa små blommor, visst är de söta!?!?!?

Nästa hus som det blir visning på är Ws hus och det kommer så fort vi gjort klart runt fönster och dörr.

Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

guuud så fint.. vad gulligt med den lilla blomlådan.. =)smart med gelatinbladen.. =)
gillar gardinen i fönstret.. så läcker..
och välkommen.. kanon.. tycker absolut att du ska ha en list under med värmeljus. kanonidé..
när vill du ha besök då???
hihi
kram kram
kajsa