onsdag 5 mars 2008

Pysselrummet är klart

& det blev så bra! Jag är jättenöjd att jag fått in alla saker på mina 3½ m2 och här kommer lite bilder från mitt rum.
***
Först så ställde vi in 3 stycken stora skåp från Ikea som sväljer en massa saker. Ovanför det låga skåpet satte vi upp två stycken hyllor där jag kan förvara det som jag använder ofta, stämplar, dekorationer, foamstams mm. Ordningen här kommer säkert att ändras då man sitter och jobbar.
Här är skåpet öppet och där inne förvarar jag sånt som jag inte vill visa *ler* Ovanpå skåpen har jag placerat mina enfärgade papper och mina spillbits pärmar. Jag har en till enfärgat och en till mönstrat, TACK Marie för tippset!!! På golvet jämte tänker jag köpa en mappvagn från Ikea där jag kan förvara alla mönstrade papper som jag har samt alla mina album. Det blir ju några stycken när man har 3 barn!
Sen så satte vi upp en skiva på väggen och en hylla ovanför. Ängeln har jag fått av min DT Annika när jag startade Handstämplat.etc och den får stå i mitt runda fönster och påminna mej om den roliga tiden!På en av väggarna satte vi upp 4 stycken tavellister där jag kan förvara allt smått. Färger, stämplar, knappar, stansar mm.
För att ni ska få en uppfattning hur "stort" det är så tog jag en bild i från hallen och in i det lilla rummet!
Ja, då har ni sett mitt nya pysselrum :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygga skåp... snyggt med ängeln i det runda fönstret. nu kan du verkligen mysa och pyssla. Kram kram Aase

Anonym sa...

åh.. hej och hå. där kom du ju i egen hög person inför dörren.. =)
kul att du kommer.. =)
rummet blev ju kanon.. vilken bra förvaring.. =) pyssla lugnt
kram kram Kajsa

SasSa sa...

Wow wow! Vilket rum! Litet men det ser ju perfekt ut. Görsnyggt måste jag säga!!! Så sugen jag blev på att göra om. Ska nog surfa in på IKEA och fönstershoppa lite;-). Tack för den underbara inspirationen.
Kram SasSa

Camilla sa...

jisses vad fint Anna..Och rummet är inte större?
det ser ut som det är mycket större..
Fina skåp och gillar det lilla fönstret med ängeln.
"Det bor en ängel i mitt rum"
Kram Camilla