söndag 2 mars 2008

Hektisk helg

Så har man varit på "ny" invigning av sin gamla butik. Det var så roligt att se hur Kajsa gjort i ordning allt och visst gick jag därifrån med tom plånbok!!! Det känns så himla underbart att se att det som jag startat lever vidare *ler*
***
I stället för en blomma så pysslade jag ihop ett litet Handstämplat.etc hus, detta var mitt hemliga projekt, och här kommer lite bilder på det. TACK Kajsa för att du fotade *ler* Jo, för vem satt inte här tills sista sekund för att få det klart, och kom på i bilen att jag glömt att fota! Det skulle ha varit lite mer dekorerat men det hanns inte rikigt med...
***


Sen så var det dax att åka till Göteborg och till Bushuset. Mitt företag anordnade barnkalas för alla anställdas barn så vi drog dit! Det var roligt och efter 2½ timme bus sov alla tre hela vägen hem. Ja, twinsen lekte kanske inte så mycket men de var vakna nästan hela tiden *ler*
***
Idag så har jag och M fixat med att sätta upp hyllor i arbets-/pysselrummet. Efter en massa turer till stan efter rätt plugg och en hel hög med svordomar så blev det klart. Det blev sååå superbra och bilder kommer så fort jag hittat kabeln till kameran! Nu har jag min vrå att sitta i och jag vill bara börja packa upp allt ur lådorna och få en stund över till lite pyssel!
***
Till sist så måste jag säga tack till Jeja, http://jejaspysselochscrap.blogg.se/, för jag har liftat mycke från dina hus. Du har en underbar sida där jag hämtar mycket insperation *ler*
***
Ha en riktigt underbar vecka!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, ilekt snyggt hus. Glad blev hon ju dessutom.....
Härligt att se dej... Hoppasdet inte dröjer för länge tills nästa gång...
Kram AA

Anonym sa...

jag tackar för det fina härliga huset som kommer att pryda vårt (ja det är vårt ditt och mitt) skyltfönster..=)
må så gott
Kram kram Kajsa

SasSa sa...

Huset blev skitsnyggt. Vilket jobb det måste varit! Nästan lika snyggt som ditt nya va..?? Kul att se dig i lördags. Hoppas allt är bra och att ni hade en trevlig dag i götet.
Ta hand om dig och hoppas att vi ses snart igen.
KRam SasSa

Anonym sa...

Ett riktigt fint hus du gjort. Villket jobb du måste ha lagt ner på taket, ser ut som riktiga sånna plattor ju.
Kram Maria