torsdag 13 mars 2008

Välkommen hem till oss

Igår kväll så åkte Sillen fram igen och jag känner att jag verkligen kommer använda den mycket nu! Jag är nog inne i ett Sill stim *ha ha ha*
***
Jag gjorde i alla fall en välkommen text till vår hall och valde en enkel och snygg font denna gång! M har inte sett det ännu men jag tycker att det blev bra! Funderade även på att sätta upp en tavellist under så att jag kan ha några värmeljus här också. Det är något som i alla fall jag tycker känns välkomnande!

Nu är det bara gästerna som ska hitta hit också ;o)

Ha en bra dag!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att du vågar gå loss på väggarna så där. Helt underbart dock. Skulle bli skitsnyggt med Ikeas tavellist att sätta värmeljus på. Så Sött hus du gjort. Har du koll på sidan stampington.com ? (kolla template challenge.) Mycke fint att vika ihop där. Välj förhandsgarnsa och förstora upp lite så blir det bra !!!! Hoppas allt är väl med alla barnen!
Kram Maria

Anonym sa...

Åh vad fint, tror också att en tavellist under för värmeljus skulle bli så snyggt!
Vad kul att du gillade mina LO *ler* känns så kul med respons.
Kram Aase

Unknown sa...

Vilekn härlig ide den snor jag rakt av:) Kram Miao