tisdag 1 april 2008

1 april idag

och våren är här! Jag kommer inte att skriva något april skämt idag för det är det så många andra som gör :o)

***

Igår så var jag & barnen ute och gick runt sjön och vad hittade vi, jo tussilagos! Det är ett stort bevis på att våren är här! Det var så mysigt att vara ute och höra vårfåglarna sjunga och slippa att bli blöt av något regn.

I söndags så var jag, W och min mamma på Svenska mässan i Göteborg. Varför då, JO det var ju Sveriges största stämpel & Scrap mässa där. Men jag gick hem lite besviken :O( Inte därför att det inte fanns saker att handla för det gjorde det utan för att jag kände mej "mättad" på allt det där. Det var samma saker som när jag hade butiken, det var inte riktigt något nytt att sätta tänderna i! Men visst handlade vi, Pro Marker pennor, och ett chipboard album som jag precis har börjat med. W handlade ett papper med hjärtan på och stickers att sätta på hennes garderobsdörr. Ja, jag köpte faktiskt stickers till twinsens rum också och det blir nog en bild att visa när de är uppe! Jag är faktiskt rätt stolt över mej själv för jag hade lovat att jag INTE skulle komma hem med några nya papper, och det gjorde jag nästan inte heller *flabb* Men jag kunde inte mostå dessa underbara papper från bisous ~ http://www.bisous.biz/, visst är de fina?!?!?
***
Till sist så vill jag visa er en bild på min sköna mini dotter som här sitter och tittar på Let's Dance finalen i fredags, visst ser det mysigt ut!!!

Nu hoppas jag att ni får en skön vecka och vill även passa på att TACKA alla er som lämnar kommentarer, det värmer ;o)

Kramar från mej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså du klarade dej med lite papper... :)
Jag med.... nästan. Näe skojar en massa papper, och en massa dekorationer. Så nu ska jag snart scrappa :)
Kramen AA

Camilla sa...

Hejsan Anna!
tänkte stanna till här hos dig en liten stund..
Vilka fina papper du handlade..
Så du var där på Söndag..
Jag var där på Lördagen och demade för Magnolia..Åhh...hon är för gullig din lilla tjej..kanske en blivande Let´s Dance stjärna...
Kram Camilla

Anonym sa...

Snacka om att vara avslappnad.. jisses.. sicken liten goding..
må så gott
kram kram
kajsa