fredag 25 april 2008

Minialbum ~ Stjärna

Som sagt, jag har testat att göra olika minialbum, och här kommer ytterligare ett som jag gjort i veckan! Det är ett sjärnalbum och info om hur man gör hittar du här. Detta album handlar om min första graviditet och liksom i påsalbumet så ska det in lite foto också. Sen så kommer jag säkert att göra om detta, då jag gjorde det för att kunna visa Kajsa om det skulle kunna vara något att ha som kurs *ler* Pappren är spillbitar och om man tittar inne i stjärnan så har jag skurit pappren fel, men det får jag rätta till i nästa album.
Det var kul att göra det i alla fall och här ser du resultatet!

Så här blir albumet när du vecklar ut det:

Framsidan:Denna sista bild visar albumet från ovan!

Tack för titten, nu ska jag packa ihop allt som jag ska ha med mej till helgens event!

Vi hörs igen efter helgen med bilder och info om vad som hänt! Ha en underbar helg, det ska jag ;)

KramKram Anna

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh, så fina grejor du gör!!!! Ett sånt där stjärnalbum måste jag nog också testa... nån gång. Riktigt, riktigt läckert!

KarinSN sa...

Vilka läckra minialbum du gör! Blir riktigt sugen :-)

Anonym sa...

Så otroligt snyggt, bara älskar det du gör. Hur får du tid till allt. Har inte du småttingar :-)
Kram MAria

Anonym sa...

sitter och kikar på dina grejer.. fotboll på tv.. bläää
och fastnar för detta album.. du måste lära mej hur man gör.. sååå läckert..
må så gott
kramen den största
Dt mama Kajsa