tisdag 29 april 2008

Tittar snabbt in och

TACKAR för en underbar helg! Jag hade såååå skoj och jag har kommit hem med en hel hög nya idéer! Speciellt vill jag tacka Aase & Kajsa, det var så roligt att lära känna er lite bättre *ler*
Kajsa Aase Jag

Bilden har jag "lånat" från Aases blogg! Titta gärna in hos henne då hon gör sååå mycket fint!

Mer om vad som hände och vad vi gjorde kommer, då jag just nu har åkt på Influensan och har 38-39 graders feber och precis orkar hålla ordning på mina 3 barn!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jisses så glada vi ser ut.. och det var vi också.. sicken helg. har redan börjat spara så jag kan åka nästa år..
sitter i butiken och ska göra klart lite av det vi gjorde i helgen..
krya på dej lilla gumman..
kram kram

Camilla sa...

Hejsan Anna!
Tusen tusen tack för allt fint du skickade.
Ska göra kortet såsmåningom.
Men har lite arbetskort först att få färdigt..
Åhh knappar vad roligt.
Det är något som jag har tänkt på men inte använt än,
Vita blommor så fina, jag ska till handstämplat på Lördag på kortkurs..
Attans vad det ska bli roligt...
Krya på dig Anna och vila lite du med.
Kram Camilla