fredag 23 maj 2008

Melvin i gåstolen

I tisdags så tog jag med mej alla barn och åkte till Kajsa på Handstämpat. Jag hade ju en vinst att hämta ut, TACK Kajsa för de fina dekosarna jag fick! Sen så hade jag ju länge suktat efter dessa underbara papper från Basic Grey och kände att jag bara var tvungen att köpa dessa till lille M. Jag är ju inte van att handla "kill"papper så därför kändes dessa så rätt till vår lille prins! Bokstävernar är Thickers i foam och dessa i fräckt grönt tyckte jag passade fint!

Bilden är från när M satt i gåstolen första gången, och tack för min fotoskrivare som gör att jag kan skriva ut bilderna i olika storlek och direkt när jag vill ha dom *ler*

Numera så springer han nästan runt i den och om några månader lär han väl klättra ur den. Usch vad tiden går fort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tiden rusar iväg, snart är han 17 år och inte hemma så mycket....:)
Kram Aase

Unknown sa...

Hej!
Tiden rinner bara iväg. Roligt med din sida, jag är in och tittar nån gång då och då. Du kan väl skicka några bilder på barnen till mej. Hade tänkt komma ner och hälsa på men när det inte blir som man tänkt får man ändra planerna. Kommer ner senare när jag blivit friskare och orkar med det.
Många kramar från oss här i NORR. Kram Syrran