fredag 23 maj 2008

WMT

Nej, det är inte ett nytt pojkband utan första bokstaven i mina barns namn! Jag hade glömt av att jag på mässan beställt stora bokstäver hos Kortmakaren. När de för någon vecka sedan damp ner i brevlådan blev jag ju glatt överraskad *ler*
***
Nu kommer det en massa foto, men det är bara för att jag vill visa er hur jag gjort från alla vinklar och vrår, samt hur de sitter på väggen!
***
Vi börjar med Wilmas bokstav:

Wilmas och Tildas bokstäver är klädda i samma papper men har fått olika dekorationer. Eftersom Wilma dansar balett så var ju valet av tjej lätt! (Stämplar kommer från Magnolia) Bokstäverna på alla bokstäver är Thickers, sådana hittar du hos Kajsa på Handstämplat.etc i alla möjliga färger och material. Dessa är gjorda i foam! Papper på alla bokstäver är från ett block med papper, Little Ones Collections från Déjà Views.

Sen så har vi Melvin & Tildas bokstäver:

3 kommentarer:

Anonym sa...

men guuud kunde man beställa dessa bokstäver. ååh .. jag som hade velat ha dem med.. hm.. ska man våga gå till en konkurent och beställa måntro... jo jag gör det..
tack för underbar inspiration.. =)
måså gott
kram kram
Kajsa

Line sa...

Så superfina bokstäver!

Anonym sa...

Jätte läckra.... Vad fint att ha ovanför sängen så... Kram Aase