måndag 19 maj 2008

Nya altanen

börjar ta form, vad tror ni om 150 m2 atlan. Jo, den är större än vårt hus och jag tror att vi kommer tillbringa sommaren här! Här kommer bara en första kik, jag lovar att ni ska få se slutresultatet också. Det ska upp staket, pool, lekstuga och en massa blommor också + lite mer möbler.

Sen så var jag på min nya favorit mataffär igår kväll för att handla mat och vad hittade jag då. Jo denna underbara drivbänk. Den hade kostat 499.- och nu sålde de den för 99.-, det var den väl värd. Jag blev i alla fall förälskad och köpte en! Nu ska här sättas sallad, för det är så skönt att bara kunna gå ut och hämta.

1 kommentar:

SasSa sa...

Wow vilken altan! Ja den var inte liten den. Så fint det blir. Pool och sånt med.. skulle behöva någe liknande själv;-). Åh drivbänken va läcker den var. Vilken mataffär var det..?
//SasSa