måndag 19 maj 2008

Altrat lite askar

Eftersom min mamma snart fyller år så har jag ju köpt en liten rolig present! Hittade i en affär som gått i konkurs en ask med grytlappar och en bakpensel i silikon som jag köpte för 30.- (köpte en till mej med). I stället för att slå in den så altra jag asken och ja, det är den gröna som är till henne. Ska skriva till lite mer text, men annars så är den klar. Min egen ask gjorde jag till att samla pengar i och ni ser ju till vad :o)
Jag tror att hon uppskattar detta mer än ett inslaget paket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Paketet är superfint jag tror hon blir glad. Eran Altan kommer nog att bli Eran bästa plats i sommar tror jag.
Kram / Soffan

Anonym sa...

Vilke altan... mmmm Vad skönt du kommer ha där!Vilka ljuvlig askar du gjort. Du är så duktig på det altrade, kurs i höst för mig!!!!
Har allt testat ditt knep med att sätta papper på chipboard, jätte bra blev det!
Krameli kram Aase

Anonym sa...

åh så fina askar..
snacka om att hon blir glad..
kram kram
Kajsa

SasSa sa...

Så snygga! Vilken present och va glad hon kommer att bli.
Hoppas allt är väl med er.
Ha de gött!
Kram SasSa