torsdag 29 maj 2008

Viktväktarna vecka 8

Jag har nu hållit på i 8 veckor och om man ser till vad jag gått ner så är det i snitt ett ½ kilo i veckan = okej. Men jag har 11 kilo kvar ungefär och om jag ska vänta i 22 veckor till så tror jag att jag kommer tappa sugen. Nu känns det som jag måste börja på allvar, även om denna vecka varit bra, trots liten viktnedgång!

Denna vecka har jag börjat träna lite smått och det känns att jag behöver det. Jag orkade knappt göra 10 sit-ups. Jag känner mej faktiskt piggare nu, även om jag känner av allergi med kliande eksem och rinnande ögon. Denna vecka ska jag börja skriva upp vad jag äter igen, då jag inte gjort det de senaste veckorna. Tror att det är en anledning till att jag inte går ner så mycket, jag tror att jag har koll på vad jag äter men det har jag nog inte. Hade jag det så skulle jag gå ner mer, tror jag!

Startvikt 3/4 ~ +15 kg
Viktnedgång denna vecka ~ -0,2 kg
Total viktnedgång: -3,7 kg
Minskade mått:
Lår -2,5 cm
Höfter -4 cm
Midja -4 cm
Byst -3 cm
Intjänade scrap-shops pengar ~ 370 kronor

Ha en bra vecka!
KramKram Anna

Inga kommentarer: