fredag 30 maj 2008

Födelesdags~Swapps dax

Igår så var det min namnsdag och det har under flera veckor nu trillat in en massa små paket. Varför tänker säkert du då, jo jag är med i en födelsedags swapp på mitt FAVORIT forum ~ Svensk Scrapbooking Den fungerar så att varje månad så är det någon som fyller år, (fast jag hade bara namnsdag) och då skickar man ett paket till denna någon. Detta innebär då att när det är ens månad så dimper det ner en massa paket i lådan och igår så fick jag öppna alla mina som kommit *ler*
Se vilken härlig hög det var:
Jag fick följande saker:
Underbara rub-ons, en pro marker och lite gott & blandat från Ann-Sofie - TACK!!!
Floss och nålar från Christin - TACK!!!
Mer underbara rub-ons och loopy brads fån Bittan - TACK!!!
Ett Quarter pint album från Marie - TACK!!!
100% scrappare stämpel, en pro marker och ett utstansat alfabet från Jenniiz - TACK!!!
Thickers och band från Smultronemmi - TACK!!!
Scrappy Glue, filtband och rub-ons från Veronica - TACK!!!
Thickers och stämpel, perfekt, från StinaD - TACK!!!
Floss och filtband från Carina - TACK!!!

Sen så kommer det ett paket till idag hoppas jag men det får ni se senare...

TACK ALLA FÖR DESSA FINA SAKER, NI GJORDE EN FÖR ÖVRIGT MYCKET JOBBIG/TRÅKIG DAG LITE ROLIGARE!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad många fina saker du fick.Visst är det kul att öppna så många fina paket,och nu får du göra massor med kort och Lo´s.

Ha en bra dag och många kramar
Ann-Sofie / soffan

Anonym sa...

Åhh vad mycket fint du fick.
Tyckte jag såg att du fick två promarker av samma färg, stämmer det??
Jag som tyckte jag läste av mailen om att inte köpa lika som någon annan...

Om nu 6 dagar får jag öppna mina paket, har blivit en liten hög redan....