lördag 14 juni 2008

" tävlings inspiration" till Handstämplat

Du har väl inte missat tävligen i Handstämplats blogg. Jag har gjort en LO på min son Melvin iklädd sin Heja Sverige tröja!
Mitt ord blev tyvärr inte FOTBOLLS EM utan FOFBOLTC EM, då jag använt mej av Filt fotbollar, Overlay, Floss, Brads, Olika bokstäver, Lite blommor, Tags, Chalk, Enfärgat papper och Mönstrat papper från Creative Imaginations som bakgrund.
Du som vill vara med och tävla har ända till den 29:e juni på dig!!! Så skynda dig till bloggen för att se vad som gäller! Det är fint pris, jag lovar!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken härlig LO!
/LenaS

Anonym sa...

Härlig härlig.... själv scrappar jag dopalbum :) i 8,5 x 11 "
inte alls så svårt faktiskt riktigt kul
Ska försöka fixa in en Lo på tävlingen kan vara kul :)
Snygg header, vad duktig du är!!!!!
Kram Aase