måndag 16 juni 2008

Wow vilken kreativ helg!

Ja, nu gick det ju tyvärr inte så bra för sverige i lördags, men vi hade i alla fall laddat för en "Heja Sverige" kväll. Barnen och jag var i stan och köpte lite roliga kläder, som vi lagom till matchen tog på. Pappa visste inte något och visst tyckte han det var skoj, med tre busbarn i sverige-kläder!
Eftersom jag inte tittar på fotboll så hade jag och W bestämt att vi skulle scrappa, och visst fick vi det! Jag fick fram några gamla kort och hej vad det gick bra, här kommer några av de som gjordes.


Jag hann även med att på börja en fotobox, men eftersom den inte har några kort på sig ännu så får ni vänta på att se denna. Visst ska ni ha något att komma tillbaka till!

Ha en bra vecka och scrappa på!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Det är bra! Patriotiska barn :) Du får styla dom på onsdag också så hoppas vi att det går bättre då. Vilka fina lo´s du gjort. Gillar blommorna med knapparna.

Anonym sa...

Åh vilka svenska fina barn och snygg scrapping. Snygga blommor du gjort, lift varning för här syns det hur man gör :)
Även jag gjorde det istället för att titta på matchen
Har ju ett litet dop framför mig
Kram Aase

Anonym sa...

Ha ha vad roliga barnen var! =D mycket fint du hade scrappat oxå!

Ha en bra dag, kramar!