fredag 6 juni 2008

Viktväktarna vecka 9

Idag har vi varit på Hoffsnäs och picknickat och badat. Ja jag har väl inte badat, inte ens doppat tårna men Wilma har badat. Det var så skönt att göra något annat än att bara sitta hemma. Veckan som varit har inte varit så roligt då min svärmor hastigt gick bort i måndags. Det känns tungt men det är ju så det är!

Eftersom jag varit själv med mina barn större delen av denna vecka har jag inte kunnat fokusera så mycket på mat och jag känner väl i och försig att jag inte haft någon lust heller. Nu börjar en ny viktväktar vecka och tur att det är fredag så man får äta och dricka lite gott!

I kväll ska vi till goda vänner och jag tror nog att det blir grillat!

Startvikt 3/4 ~ +15 kg
Viktnedgång denna vecka ~ -0,8 kg
Total viktnedgång: -4,5 kg
Minskade mått: (ej mätt denna vecka)
Lår -2,5 cm
Höfter -4 cm
Midja -4 cm
Byst -3 cm
Intjänade scrap-shops pengar ~ 450 kronor

Ha en skön fredag och vecka!
KramKram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken jobbig vecka du haft.
Det är så dom egna problemen bleknar.
Härligt att det blir lite badat för en liten del av familjen iaf. Vet hur det är, man springer omkring som en yr höna och försker hålla koll på alla barn !!
Så mycke pengar du fått ihop, ska du ha nåt särskillt ? (nyfiken)
Kramen Maria

Unknown sa...

Håll humöret uppe.
Kram till er alla från mej. Och hälsa Magnus. Jag tänker på er.
Kram syrran