söndag 13 juli 2008

Fått en award

Oj, jag har fått en award av min DT vän och inspiratör Aase.
TACK, just nu värmer det extra mycket i mitt liv!


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:1. The winner can take the logo.2. Place a link to the person that send you the award.3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.4. Put a link to these sites on your Blog.5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

Det blir svårt men givetvis så ska jag skicka den vidare bland mina bloggvänner och andra vänner (jag vet att det är många av mina favobloggar som redan fått den men jag skickar den ändå :) )
***

Aase - du får den tillbaks för du ger mej mycket inpiration
Kajsa - Min underbara vän och DT mamma
SasSa - för att du finns där och för att du inspirerar mej så mycket ;)
Camilla - bloggvänn och inspiratör
Maria - bloggvänn och inspiratör
Jeja - bloggvänn och inspiratör
Jenny - bloggvänn och inspiratör
***

Jag skulle vilja skicka den till alla ni som läser här och varför inte, vill du ta den till din blogg GÖR det :O)
***

Ha en underbar dag!
KramKram från en sliten Anna

2 kommentarer:

SasSa sa...

Tack så mycket vännen!
Klart jag finns här;-).

Du kan inte komma loss nästa vecka och pyssla lite va?? Förstår till fullo om det inte går. Tänkte bara fråga;-).
Ta hand om dig!
Stora kramen SasSa

Anonym sa...

lilla gummman.. är du sliten???? låter inte bra men jag kan förstå att du är det, med tanke på vår pratöverkaffetstunden...hoppas du finner lite ro emellanåt så du håller samman..
må så gottit vännen.. och tack för awarden.. right back at you.. =)
kram kram
Kajsa