tisdag 15 juli 2008

Nu åker jag på semster i några dagar

och det ska bli såååå skönt! Vi åker till Danmark och LEGOLAND och ni kan ju räkna med att Wilma är uppspelt. Vi ska bo på hotell och bara ha det underbart. Hoppas att det blir många roliga bilder att scrappa när jag kommer hem, nu när jag fått hem nytt papper till fotoskrivaren. Sen så tar vi nog också en tur upp till Nordsjö museet och skagen, vi har inte riktigt bestämt oss. Vi har ju inte något här hemma som väntar, förutom målning så vi tar nog dagarna som de kommer.

Jag har många alster att visa men det får jag göra när jag kommer hem! Ha det nu så gott alla bloggvänner så hoppas jag att du hittar hit igen!

KramKram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Må gott, hoppas ni hade en skönresa och att Wilma gillade legoland.
Kram Aase