måndag 7 juli 2008

Fått en utmaning

Jag har blivit utamanad av Aase


Reglerna är enkla:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som stor på min "Att-göra"-lista idag.....
* Blogga klart
* Städa klart Wilmas rum
* Tvätta....
* Packa väskor och bil för en tur till Göteborg
* Njuta av en eftermiddag på Liseberg med familjen

Vad gjorde du för tio år sedan?
1998, måste fundera!!!? Bodde på Tullen med min då, sambo Magnus. Pluggade på Högskolan i Borås till Dataingenjör.



Ställen du bott på?
* Borås, Borås, Borås
* Granbäcken
* Kråkered, villa och nu vårt nuvarande boende.......


Fem saker du skulle vilja göra om du blev miljardär/biljardär......
* Resa med min familj och upptäcka världen
* Köpa ett radhus till min mamma och låta henne inreda detta
* Spara undan startkapital till mina barn
* Köpa mej en dyr bil eller kanske två
* Skaffa mej världens största scrapprum :oD


Nu ska jag bara utmana några också:
Maria - :o)
Camilla - :0)
Kicki - :o)
Jeja - :o)
Jenny - :o)
Helena - :o)


Jag är ofta inne och kikar hos er och det vore roligt om ni antar den! (Såg att några av er redan fått den) Men ni inspirerar mig massor! :0)


Jag hoppas att ni som inte redan gjord detta antar utmaningen och skickar den vidare......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Tack för utmaningen. Ska försöka ta mej an den lite senare, håller på med tokrenovering just nu så det blir väldigt lite tid framför datorn !
Vad glad jag blir att mitt kortmakeri inspirierar. vassego :-)

Kram mAria