fredag 4 juli 2008

Nytt DT uppdrag från Handstämplat

I tisdags så var jag inne hos Kajsa på Handstämplat och fick en mycket trevligt pratstund över en kopp kaffe, TACK vännen!!! Det var en välbehövlig påfyllning av energi som jag fick! Jag fick även med mej en DTpåse hem och wow säger jag bara! Det var ett jättehäftigt alterprojekt, men det får ni inte se nu :O) för det är inte klart ännu.
Men här kommer två stycken LO som jag gjorde av de läckra pappren som var i påsen:

Papper från KAISERScrapbook - CABBAGE PATCH, Tender Heart, White och Spring Greens
Thickers i grönt (tyävrr slut såg jag!!!)
Egenskriven text med supertunn penna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad kolla in på min blogg.
Kram Aase

Anonym sa...

Du har fått en award av mig, kika in på min blogg Nu har du fått lite att göra :)
Kram Aase

Vixen sa...

Jätteläckra papper och fina kort.