torsdag 21 augusti 2008

Jag är tillbaks från min time-out :o)

Ja, som ni säkert märkt har jag inte varit inne här på länge och det har sin förklaring. Det har hänt en massa saker omkring mej och det har bara blivit lite föööör mycket! MEN nu börjar allt att rätta sig till och jag känner att denna time-out från allt har gjort mej gott! TACK till er som brytt sig, det har varit skönt att veta att ni finns!!! Sen så är jag så glad att jag har mina barn som förgyller min vardag, man kan ju inte bli annat än glad av denna kille, eller hur!?!?!?
Sen sist så har vi har haft en skön semester på Öland och så vi har varit hemma och målat hus. Bilder på huset kommer, men när det börjar bli färdigt. Just nu så är det bara lekstugan som är färdigmålad och ska inredas. Wilma är jättenöjd och tjatar på mej att vi ska göra klart, kanske blir ett av helgens projekt :O) Här kommer några sköna bilder från Öland i alla fall :o)

Nu idag så börjar livet med en ny fas, Wilma börjar nämligen skolan idag. Hon var verkligen nervös och det kan jag förstå, många nya kompisar och en helt ny värld som ska vara hennes vardag. Det går säkert bra, men lite hönsig är man nog!

På tisdag börjar jag med mina kurser igen, naturligtvis hos Kajsa på Handstämplat och det blir i alter. På tisdag ska vi göra ett stjärnalbum, och jag hoppas att vi ses! Jag är verkligen laddad och hoppas att det blir en givande kurs för er som kommer!


Lite har jag även hunnit med att scrappa, även om det inte funnits så mycket tid och ork som jag har velat, här kommer en bild i alla fall. Allt är inte fotat ännu!

Ha det så gott i regnet så ses vi snart igen!

KramKram Anna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Å välkommen tillbaka. Vilka underbara bilder.
Tänker på dej.
Kram min älskade syster.
Hälsningar
Netta

Anonym sa...

välkommen tillbaks vännen..
härliga foton du har tagit..=)
man blir så glad när man ser M.. sicken glad liten kille han är..
var rädd om sig och ha en bra helg så ses vi..=)
kram kram
Kajsa

Camilla sa...

Åh, var rädd om dig Anna.
Bra att du känner när hjulet snurrar för fort.
Härliga kort och gillar dom små fossingarna:)
kram Camilla