tisdag 22 juli 2008

Lite nytt att visa

Här kommer en galleri kavalkad av de alster som jag producerat den senaste tiden. Har insett att denna underbara hobby är en utmärkt terapi, när livet inte alltid känns på topp!
Här kommer en på mitt och Wilmas första dopp i spabadet, alltid 38 grader varmt och redo att badas i! Bubblorna har jag gjort av oh-film som jag målat på.
Här kommer en av mina favoriter, helt underbara papper som du hittar här. De är från Kaiser Scrapbooks och jag kan inte få nog av dessa papper.
Prins Bus och Prinsessa Bus fick också varsin LO med dessa papper. Lika men ändå inte :o)

Mer Kaiser papper och här är Melvin sjuk och tycker nog att mamma är knas som måste ta kort!
En enkel LO på Tilda Bus där hon lärt sig att sitta själv. Helnöjd med tillvaron. Har endast använt enfärgade CS och ritat med mina ProMarker. Draken är en hÄngel som jag "lånat" av en god vän, TACK Caroline!
Sist men inte minst så kommer här en förtitt på ett projekt som jag gjort åt Handstämplat. Så fort alla bilder är uppladdade så kommer du kunna se hela projektet där (och här såklart!)!

Ha det nu så gott så se vi i cyberspace snart igen, hoppas jag!

6 kommentarer:

Camilla sa...

hejsan Anna!
Tänkte lämna en liten sommarhälsning till dig.
Åh, Legoland skulle jag vilja åka till en gång till.
Barnen är för stora men jag kan ju alltid ta med "gubben"
Kram Camilla

Anonym sa...

Visst är Kaiser pappren mysiga, ser fram emot en dag tillsammans om en vecka.
Kram Aase

Anonym sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig. Vi på svenskscrapbooking undrar vart du tagit vägen, då vi inte hört av dig på länge, och vi är två födelsedagsbarn som saknar paket.

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Smultronemmi

Anonym sa...

Hej Gumman..... Allt väl?
Kram Aase

Anonym sa...

hejhej
saknar dej gumman.. hoppas att allt är väl
kram kram
Kajsa

Anonym sa...

Vart är du? är det mycket?
Kram Aase