söndag 7 september 2008

Här kommer lite bilder på mina godingar

Nu är det så många som vill se bilder på våra godingar, så här kommer det en liten kavalkad.
Igår var twinsen 9 månader och hjälp vad fort det går. Tyckte inte det var länge sedan det var nyfödda. Nu är det full rulle, M kryper runt och T sitter mest på ändan och även om hon rör på sig på det viset så kommer hon nog inte krypa. W har börjat skolan och är inne i värsta trotsperioden, hoppas att hon blir som vanligt igen snart!
Först ut en bild på M som blir så här glad när man tar fram kameran. Han gör en lycklig i hjärtat och jag tror att han kommer bli en rikig tjejtjusare när han blir stor! Kolla in ögonfransarna!!!!
Sen så kommer ett underbart kort på W & M, blev så fint i svartvitt och visst ska det scrapas!
Sist men inte minst (Jo, i syskonskaran) kommer det två kort på fröken solstråle, alltid lika glad.

Tack för titten!

KramKram från en mycket stolt och lycklig mamma!

2 kommentarer:

SasSa sa...

Underbara bilder vännen! Kommer att bli underbara layouter.
Kul att se dig i lördags. Hoppas du hann köpa dig lite fint innan ni åkte hem.
Ses snart igen.
Kram SasSa

Anonym sa...

vilka läckra foton.. önskar nästan men bara nästan att jag hade småbarn igen.. tänk om man kunde ta och vrida tillbaks tiden så jag kunde hoppa fram och ta foton på barnen igen, bättre, klarare, och med en tanke så som jag tar nu.. och så kunde jag hoppsan hejsan kommma tillbaka till nuet igen.. för jag vill inte uppleva åren igen.. eller äh.. varför inte.. men det går ju inte tyvärr.. suckar.. får fota dem nu istället.. men det blir inga babybilder på dem..
må så gott.. ses i veckan.. kram kram