måndag 8 september 2008

Har börjat läsa böcker igen!

Jag kan inte fatta detta men jag har börjat läsa böcker igen! Varje kväll när jag nattar Wilma så läser jag, och vad det är avkopplande! Jag hittade några böcker när jag städade i garaget härom veckan och tänkte att de kanske jag skulle läsa. Nu har jag börjat läsa igen och insett att det är nästan lika rofyllt som att scrappa *bara nästan!*

Ja, nu så behövde jag då ett bokmärke för att veta var jag är! Jag hade sett ett för ett tag sen i någon av alla de bloggar jag läser och hade en idé i skallen. Så här blev det:
Nu så hoppas jag att ni har några bra tips till mej på böcker som jag måste läsa, för nu kommer jag inte att sluta :O) Skulle bli glad om du ville skriva en kommentar om vilken som är din favobok!

KramKram Anna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer en massa tips från en bokslukare:
Helene Turstens böcker om Irene Huss (deckare med Göteborgsmiljö)
Camilla Läckbergs serie, Marie Jungstedts,
Åh .....jag kan maila en lista om du meddelar mig vad du gillar att läsa :)Läsa är för mig själavård precis scrapping
Kram AA

Anonym sa...

Oj, har du inte läst grottbjärnens folk av Jean M.Auel så gööör det....! Tror det är 5 böcker om vardera 3-4 hundra sidor spänning om en tjej i urtidsmiljö..
Henning Mankell ja han e bra,kriminaldeckare. Hans egen lilla polis Kurt Wallander, för bra... han har skrivit annat oxå. Sugen jag blev på en bok då.
Kram Maria

Anonym sa...

Åh ilket sött bokmärke.
Kramis/LenaS

Unknown sa...

Hej!
Du ska läsa Stieg Larssons millenium triologi, bok 1: Män som hatar kvinnor. Bok 2: Flickan som lekte med elden och Bok 3: Luftslottet som sprängdes.
Dom är jättebra och spännande.
Kram Syrran

Anonym sa...

Va tomt det har blivit här, Läser du mammutjägarna ?
Kram Maria