måndag 29 september 2008

Nu är det mycket wow

Här händer det så mycket, och det är sååå roligt! Småttingarna börja resa sig upp mot saker och nu börjar till och med T att göra framsteg när det gäller krypandet.

I lördags så var jag på Make´n take hos Handstämplat. Vi gjorde bokmärken och kom du inte så missade du en massa! Vi hade jätteskoj och jag vill TACKA alla er som kom. Sen vill jag även tacka Johanna för den inspiration som du gav mej :O) Jag har redan varit och handlat "kvist" papper och OH-papper och gjort ettiketter, journaling rutor mm.

Gillar du att använda Journaling rutor och biljetter så är detta den rätta sidan för dej - http://mirabyll.blogspot.com/ Väl värd ett besök!!! Lägger även in denna som en länk så att den blir lätt att hitta!

Ha en underbar dag!
KramKram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst hade vi kul..
härligt med tvillingarna.. förstår att du börjar få fullt upp där hemma.. må så gott
och vi ses imorrn..
kram kram vännen..

Anonym sa...

Härligt med barnen som växer och växer.....
Visst är min dotter gosig, hon kan verkligen inspirera :)
Kram Aase