tisdag 30 september 2008

Hoppas jag kan inspirera dig lite...

Ja, som sagt så har jag inte legat på latsidan den senaste tiden :O) så här kommer det lite bilder. Hoppas att du har en stund ;O)

Idag har jag valt att ta bort alla ansikten på mina LO, då det är många som vi inte känner som tittar och jag inte vill gå ut med alla Ws kompisar på bild!!!

Skolfotot blev så här -
Alla namn är stämplade med magnetstämplar, och utklippta och chalkade runt om.
Hur Tilda är som 9 måndader -
En LO på min prins -
Här kan ni se en biljett som jag gjort mha av mirabylls biljetter, länk hittar du under länkar! Det var superlätt och jag har köpt vanligt brunt papper på Wettergrens och gjort av. Hinner jag så ska jag visa någon dag hur jag gjorde!

På Picknink när W var 10 månader.
Att göra Stockholm -
Fick äntligen använding för mina chipboard träd som jag köpte på ScrapEvent 2008. Jag målade dom med akrylfärg och sen så har jag chalkat och glittrat.
Älskar bara detta kortet på Ms fötter -
Jag och W gick upp i Långe Erik på Öland -
Ett kort från förra sommaren då vi var i Stockholm och W körde Bus.
Fångad utan för Djurparken i Borås förra sommaren -
Kort som är tagna för flera år sen, tror att W var 2 år här -

Sen så har jag hållt på med detta clear album lääänge, och snart är det klar. Men här kommer en liten förvisning: Här kommer ett kort som jag gjorde till min lillebror när han fyllde år härom dagen. Jag har använt mej av In Stitchz, ett litet verktyg för att gör hål med hjälp av mallar. Det syns inte så tydligt här men det står Happy Birthday! Stämpeln kommer från Handstämplats egen design och jag har som alltid färglagt den med mina ProMarkers.Jag har testat min BIA (Bind-It-All) ganska mycket och här kommer två saker som jag tror att jag inte visat innan:

En tops-låda -
En skiss bok -
Då jag oftast hittar skisser på nätet som jag kluddrar ner någonstans, för att sen inte hitta när jag vill ta fram dom, så gjorde jag en liten bok där jag kan förvara dom!

Jag har även skrivit ner från vem jag hämtat dom, kan ju vara kul att veta!

Tack för titten, hoppas att du blev lite inspirerad!!!
KramKram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Värst va du gjort mycket, får gå en runda till tror jag :)
Kram Aase