tisdag 23 september 2008

Wow, det är mycket nu...

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen ;O) Men det händer så mycket här nu. Jag håller på att skapa nämligen och resultatet kan ni snart se här och i Handstämplats nya e-butik! Det är sååå roligt att se den växa fram och jag vet att Kajsa kommer få en superbutik!

Ni har väl inte missat att det är Make´n Takes i butiken på Karlagatan på lördag. Jag kommer vara där och demonstrera en massa skoj och vi ska göra någon roligt som du naturligtvis får ta med hem! Så skriv nu upp detta och så hoppas jag att vi ses på lördag!

Sen så har jag varit iväg med jobbet och var på ett mycket intressant föredrag om vad våra barn gör på internet. Detta har satt sina spår och jag har börjat fundera på hur det kommer att påverka mina barn. Hmm, ja det är en känslig fråga jag vet, men vem vet vem som kopierar våra bilder och lägger ut de någon annanstans. Jag kommer nog bli mer restrektiv med vad jag lägger ut och hur jag lägger ut det.

Annars så går det framåt med småttingarna! T gör försök till att krypa och M hasar runt här med en väldig fart. Tyvärr så kan ni inte få se några bilder idag då jag sitter vid en annan dator. Ska försöka lägga in lite i eftermiddag om jag hinner :O) Nu börjar jag känna av livet som en stressas 3 barns mamma. Fattar inte hur man ska få tiden att räcka till med alla aktiviteter, matlagning, städ och tvätt.....

1 kommentar:

Anonym sa...

En gammal och klok tre barnsmamma svara att var sak har sin tid, man behöver inte hinna allt hela tiden, man får plocka bort något av alla måsten :) och bara göra det roliga..... Jag gör bara roliga saker som jag känner för. Vad gör väl lite damm i hörnet emellanåt?
krameli kram Aase