måndag 6 oktober 2008

Får jag bjuda dig på en bulle...

eller kanske en tårta :o) Jag har funnit mej en ny hobby!!! Inne i Borås finns en affär som heter Kurragömma och de har helt underbara leksaker. Där har Wilma köpt sig tre stycken muffins i velour, helt supersöta. Sen så såg hon en tårta och en bakelse och kanelbullar och damsugare...... Så vad gör mamma Anna då, jo hon åker till Furulunds och köper en massa velour. Här kommer resultatet och jag kan väl bara säga att idag har det blivit mycket bakelser, tårta och kanelbullar.

Jag har mer idéer som jag måste testa, men det får jag göra i morgon kväll. Har insett att böckerna och läsningen får ge vika ett tag.
Sen så har jag fått ett erbjudande om att vara med på en 2:a advents försäljning som en av Wilmas kompisars mamma har. Hon gör de mest underbara keramikföremål och hon och två tjejer till brukar anordna en försäljning denna dag, och jag ska få vara med. Så jag håller på att planera vad jag ska ta med mej, men det blir nog lite adressböcker och kanske en bulle eller två!
Ha en skön kväll och välkommen hit igen :o)
KramKram Anna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka härliga bakelser!

Line sa...

Så läckra! Och vad fikasugen jag blev :)

Jeanette sa...

Mm smarrigt värre. Superfin tårta och bullar.

Kram jeanette

Ulrika sa...

Vilka söta och smaskiga tårtor och bullar! Kul grej! Ska kika om jag inte har lite gammal velour liggande...

Hälsningar,

Ulrika, Svensk Scrapbooking-kompis

Unknown sa...

Åh vad duktig och kreativ du är!
Så söt bakelse, tårta och bulle!