fredag 31 oktober 2008

Har gjort några böcker till den 2:a advent

Ska ju vara med och sälja handgjort den 2:a advent och jag har börjat produktionen av div. saker. Rosorna har ni ju sett, de är för övrigt målade med utspädd akrylfärg. Lite färg och mycket vatten.
Jag har gjort två "mina vänner" böcker, idéen och innehåll har jag fått från Johanna.

Sen så gjorde jag en adressbok, men det blev jag så kär i att jag tror jag behåller den och gör några andra att sälja *visst är jag knäpp*
När jag var på Ica Maxi härom veckan så sålde de ut en massa färgade anteckningsböcker, som jag naturligtvis inte kunde låta bli. Så här blev de, jag bara älskar denna blomma, en QK die och jag känner ett SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stort behov att få tag på den snart.


Ha det så gott där ute i scrappvärlden :O)

KramKram Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja den blomman finns på handstämplat och väntar på dej gumman.. bara att komma =)
ha det gott
kramen den största
Kajsa

Anonym sa...

kanske ska ge rätt länk.. haha.. kram igen

Anonym sa...

Den blomman finns i min ägo nu :) vet med största säkerhet att snart har du en också :) Visst är det kul att äga en massa onödiga saker...
Kram Aase

Anonym sa...

Hihi, vad roligt att jag fått inspirera :D Hittade precis hit, hur har jag kunnat missa din blogg? hehe, kommer tillbaka snart. Ha de gott! Kram kram

johanna.candoredesign.se