torsdag 30 oktober 2008

Fler kaffe filter rosor...

Ja, jag fastnat i ett filter *ler* Nej, inte riktigt men jag har blivit storkonsument av kaffefilter. Jag har gjort åt strax över 100 filter och det har blivit ett helt gäng rosor. Dessa har jag gjort på beställning till en kompis, visst är dom läckra!?!?!?

Ha en bra dag!
KramKram
Ps. jag har lagt till en länk till Mommy Makes roses hemsida under länkar. Där hittar du allt du behöver veta om du vill göra dina egna. Orkar du inte så gör jag gärna fler på beställning ;O)

10 kommentarer:

Unknown sa...

De är ju helt underbara. vad du är duktig. Är det svårt?
Krm Miao

Annica H sa...

Ohh... Så otroligt vackra! Blir lite sugen att testa... :)

Anonym sa...

oj har du gjort dem själv? superfina:-) kartongen i inlägget nedanför gillar jag också

Karolina/karehed sa...

Supersnygga! Det är ju helt omöjligt att se att de är gjorda av kaffefilter.

Anonym sa...

Oj! Jag fattade inte alls först vad du menade med att du gjort dem, det ser ju ut som levande rosor... Du är DUKTIG!!!

Anonym sa...

Fiffigt..... snyggt dessutom.Var hittar du allt??
Kram Aase

Anonym sa...

Jätte vackar .!

Anonym sa...

Dom var verkligen döhäftiga! =) Men hur har du färgat dom?

Ha en trevlig helg, kram

viktoria sa...

hej fina rosor hur gör du dem? hittar ingen länk som du nämner i inlägget?

Emsan! sa...

Hej! Såg att man kunde maila dig för att få mönstret på dina rosor, men hittar ingen mail, så jag skriver här i stället =)

Henriksson.anette@gmail.com

Rosorna är verkligen underbara!! =)