torsdag 30 oktober 2008

Nytt att visa

Ja, här kommer lite nytt att visa som jag skapat den senaste tiden:

Jag tänkte att Wilma måste ju ha en tårtkartong till sin tårta så jag var på bageriet och köpte en kartong. Men det var så tråkig med reklam så jag gjorde om den lite. Vad tycks!?!?!
Sen så köpte jag mej en ny kalender och den var också tråkig så jag piffade till den lite:

Sist men inte minst så gjorde jag mej en liten bok, mha BIAn, eftersom jag ger mej in i en massa swappar. En bok där jag kan skriva in vilka jag är med i och när och var och hur jag ska skicka dom.
En swapp är en "byta grejer med varandra" sak. Jag håller ju till på Svensk Scrapbooking forumet och där är vi en massa tjejer som "byter" saker med varandra, det kan vara allt från papper till utstansat och scrappade recept.
Ha det så gott!
KramKram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så trevlig tårtkartongen blev.Vart hittat man länken till rosorna?
Maria

Anna sa...

Jag har lagt till adressen under mina länkar - mommy makes roses. Sen går man vidare till press+links+faq och där hittar man ytterligare en länk till Martha Stewart Show och där kan man se hur man gör. Om du mailar mej så kan jag skicka mallen :O)