måndag 13 oktober 2008

Sicken rolig helg jag har haft...

I lördags var jag på FristadScrappen, som vi döpte den till. Det var såå roligt att sitta tillsammans med 35 stycken andra scrappare. Anna-Carin (Kajsa) hade tagit med sej butiken och varför är det så svårt att hålla i plånboken :O) Men jag fick med mej mycket fint.

Vi skulle börja klockan 10 så jag och Wilma packade mammas lilla Aygo, den blev helt full och drog iväg vid kvart i 10. Varför är man en sådan tidsoptimist...
Väl framme var det bara att packa ur och hitta en plats att sitta. TACK Kajsa för att vi fick dela bord med dej vi hade det superkul hela dagen. Ja det blev verkligen hela dagen, var nog hemma någon gång efter 20.00 då Wilma som fick åka hem halv två tyckte att jag hade scrappat klart.
Vid lunch tid så kom BT på besök, de valde att skriva en helsida om vad vi gjorde. KUL att de kom och vill du läsa kan du göra det här. Det är min LO du ser på bilden, den var inte riktigt färdig men här kommer den och alla de andra som jag hann med denna dag! (Tyvärr så är några av bilderna lite suddiga!!!)

Sen så igår anordnade byalaget här i Kråkered, tipspromenad med korvgrillning. Våra vänner kunde inte vara med men kom efter allt var slut, så vi stannade kvar och grillade och fikade med dom. Det var mycket trevligt då det var ett tag sedan vi sågs.

Ha en fortsatt trevlig höstvecka!

KramKram Anna

2 kommentarer:

SasSa sa...

Oh så mycket du fick gjort och fina är de med! Full rulle gillar jag massor.

Kul att BT var där. Läste artikeln på nätet fast vet inte om det var samma de hade i tidningen.
Åh så en stor kram till söta du för gullig kommentar och omtanke. Du är för go. Jodå hopp om livet, bara massor att göra...
Hoppas allt är väl med er också.
Ta hand om er!
Stora kramar SasSa

SasSa sa...

Åh så bra jag såg då.... den hette ju "Full fart ner":D.
Tack för inspirationen!