fredag 10 oktober 2008

En liten award till alla mina vänner....

Jag varit och fått/tagit en Award, hos Lisbet en tjej som håller på med mycket, bla. Digital Scrapbooking. Jag har så många som jag vill ge denna, det var därför jag tog den till min blogg:

Aase, Kajsa, SasSa, Maria, Jenny, mirabyll, Kristina, Kada och sååå många fler finns det på min lista. Snälla gör nu som jag och ta den till din blogg, för den betyder så mycket för mej, och säkert för många andra *ler*

Ha en riktigt bra fredag och även en bra helg!

Själv ska jag ladda inför den stora träffen i Fristad i morgon. Jag har beslutsångest om vad jag ska ha med mej, som alltid blir det säkert föööör mycket. Efter det så ska jag och alla barn in till stan och inhandla div. vinterkläder, häxkostymer m.m.



Jag hoppas att du tittar in på söndag kväll igen då jag ska försöka ladda upp med bilder om vad som hände i Fristad.

KramKram Anna

3 kommentarer:

Mirabyll sa...

Åååååhh! Tack snälla! // Mirabyll

Kristina sa...

Anna!Vad glad jag blir!du...vi får försöka träffas...länge sedan...!
Funderar lite på en mini träff♥skulle det vara nåt?!

Anonym sa...

Åh tack för denna fina utmärkelsen. Och det bästa av allt var nog ändå att hälsa ordentligt på dej på träffen.
Kram Maria