onsdag 5 november 2008

Har fått UGGLOR på väggen...

Jag tror att jag är scrapskadad, helt ärligt!!! Jag fick hem en inredningstidning härom dagen och där i så hade de gjort om en garderob till ett pojkrum. På ena väggen sitter det 3 ugglor på en kvist och det stod vart man kunde köpa dessa. De kostade 199.-, inte så värst mycket egentligen men vad gör jag då?!?!? JO, jag sätter mej ner och scrappar UGGLOR
Alla UGGLOR och blad är gjorda i CS efter frihandsritning. Blommorna är också utstansade i CS i en mega punch. Grenen har jag gjort av Silhouettes Vinyl i brunt. Allt material som jag har använt har jag köpt hos Kajsa på Handstämplat.
Ja så här fint blev det i alla fall och jag är jättenöjd att jag gjorde det. Wilma blev naturligtvis jättearg och ville också ha UGGLOR så nu får jag göra några till. Tur att hon bara vill ha två!!!
Ha en riktigt bra vecka!
KramKram

11 kommentarer:

Anonym sa...

oj så söta ugglor...vad duktig du är

Mrs X sa...

Men vilken bra idé! Det blev ju hur fint som helst. Vilken fantasi :)

Anonym sa...

Nu när jag har sett...så vill jag också ha ugglor på väggen *L*...jättefint gjort!

BellaMio sa...

Wow så himla snyggt det blev!

Tack för att du visade oss :)

Anonym sa...

WOW! Vilken underbar idé!!!
Jättegulligt,vilket jobb du måste ha lagt ner.

Ha det så bra!

Ulle sa...

Vilken otroligt härlig väggdekoration!

Cath. sa...

Vilka underbara ugglor!!! Har inte sett tidningen men de här måste vara mycket snyggare!!!
Kram!

Anonym sa...

du är grymt duktig på alter, sä läckert...

Kram Aase

Anonym sa...

Ojoj så söta ugglor du har på väggen. Jättefint.
Monica

Anonym sa...

Men Gud vad häftigt!!!!

Jag jobbar på ett nattdagis son heter Nattugglan. Funderar på om jag skulle lifta ditt projekt och hänga upp på jobbet!!!!!

Teres sa...

Helt underbara ugglor. Jätte smart att göra av papper och lätt att ta ner och byta den dag man skulle vilja det.

http://www.teresrundkvist.blogspot.com/