fredag 7 november 2008

I´ve been taged!

Jag har blivit taggad av Helén. Eftersom hon skrivit på engelska så har jag försökt att översätta till svenska :) Detta är vad jag ska göra:


Regler:

1. Läka till personen som taggat dej.
2. Skriv reglerna i din blogg.
3. Lista 6 saker om dej själv, lite mer normala och lite mer udda saker!
4. Tagga 6 person i sluteta av ditt inlägg.
5. Låt varje person veta att de blivit taggad genom att lämna en kommentar i deras blogg.
6. Låt den som taggat dej veta när ditt inlägg finns att läsa!


Här kommer 6 saker om mej:
1) Jag har en katt som heter Sambo, och det har skapat många skratt. Särskillt när jag någongång sagt att jag slängt ut min sambo!
2) Jag är beroende av Internet!!!
3) Jag är världens slarver utom i mina skåp där jag vill ha det snyggt och strukturerat. Där ingen ser ska det vara ordning :)
4) Jag har jobbat som lokalvårdare, butiksbiträde och nu IT-konsult.
5) När jag var liten ville jag bli polis.
6) Jag ÄLSKAR Grillchips med dilldipp och mörk choklad.


De sex personer som jag taggar är: SasSa, Aase, Johanna, Kajsa och Maria.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej nu finns det svar på bloggen.. ha det gott från den som också längtar tills på lördag..
kram kram
Kajsa

Anonym sa...

Hallå hallå :D Nu finns de glada svar på bloggen min.. tack för utmaningen ses på lördag :D kram kram

Mrs X sa...

Kul att läsa! :)