fredag 28 november 2008

Pepparkaksbak...

Wilma har bakat pepparkakor och tyvärr så blev det inte några Tiger, men väl varsin Nalle Puh och Nasse + en massa hjärtan. Jag har naturligtvis gjort en burk till Wilmas pepparkakor, men den får ni se en annan dag då min kamera strejkar idag!
I dag så blir det julpyntning på allra högsta nivå här och Wilma är såå ivrig att få pynta granen. Snart är det 1:a advent och jag sitter här och funderar på vart det gångna året tagit vägen. Hur har det kunnat gå så fort?!?!? Troligtvis för att man levt under ett högt tempo och jag ser verkligen fram emot lite ledighet tillsammans med familjen i december.
Nu ska jag ut i garaget och hämta julpynt!
Så med önskan om en god helg hoppas jag att du snart tittar in igen!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: