onsdag 26 november 2008

Snart är det 1:a advent...

och tro det eller ej, men jag har redan gjort i ordning adventsljusstaken. Jag har aldrig riktigt kommit på hur jag ska göra men efter att ha hittat en bild i en tidning, föll allt på plats. Fram med äpple och apelsin, och efter 5 timmar i ugnen så hade jag en del av dekorationerna. Tillsammans med lite mossa, kanel och några valnötter blev resultatet så här:
Sen så har jag ju som du kanske läst i Handstämplats blogg lekt lite med min Sillhouette. Jag har dekorerat ljus med vinyldekorationer och band, och så här vackert blev det på min köksbänk. Nu längtar man ännu mera till julen och snart så kommer även tomtar och julgran på plats. Undrar hur det ska gå med två vildar i huset och en julgran full med pynt!?!? Tror att vår gran kommer se rätt rolig ut i år med dekorationer 120 cm över golvet!
Ha en riktigt fortsatt bra kväll!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: