tisdag 30 december 2008

Detta blir nog det sista inlägget 2008...

I december så gjorde jag mycket saker som jag inte har visat ännu. Så idag kommer två LO som jag gjort! Det kanske kan tyckas tråkigt att göra två lika LO, men den andra gör man ju liksom av bara farten. Jag vill att M & T ska ha någorlunda lika i sina album så därför kommer ni få se många LO som är väldigt lika. Här kommer två LO som visar vilket bus vi har här hemma.

Idag har jag inte haft en lugn stund, Melvin har nämligen lärt sig att klättra upp på soffbordet idag. Kan säga att det är rätt så skönt nu när de sover *ler* Att jag sen har varit uppe med honom 3 timmar i natt gör väl att man inte har så mycket ork för allt bus. MEN å andra sidan så slipper jag ju städa, inför morgondagens stora NYÅRS FEST! Goda vänner, god mat och kanske ett och annat glas vin tror jag blir ett perfekt avslut på detta år, 2008!!!
MED ÖNSKAN OM ETT GOTT NYTT ÅR!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka härliga kort.. och så kul att se att du använder sånt man glömt av att man har.. tänker på "s"et och rev florisharna.. =)
ha det gott och bäst vännen
kramar i massor..
Kajsa

Anonym sa...

Vill bara ge dej en stor nyårs kram.....
Kram Aase