torsdag 8 januari 2009

När såg man en älg sist...

jag har inte gjort det på EVIGHETER, flera år tror jag. Men i morses så fick jag ett sms från grannen - "Ser du älgarna?" Nej, det hade jag ju inte gjort, men när vi tittade ut så står det 3 stycken på isen nedanför oss. Jag tycker att dessa djur är så imponerande och vackra!!! Så fram med kameran så att jag kan visa Wilma när hon kommer hem från skolan. Ni ska ju också få se dom:

Här fortsätter snön att falla och i eftermiddag tar vi nog en tur ut och åker lite pulka! I morgon kommer det scrappat i bloggen!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Cath. sa...

Å, vad häftigt! Det är en ganska mäktig upplevelse!
Kram och god fortsättning!

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Gillar verkligen älgar och tycker fortfarande de är lika mäktiga än fast jag ser dem ofta där jag bor.