torsdag 25 december 2008

Med önskan om en god jul...

Här har tomten varit och hälsat på. Mest paket fick naturligtvis barnen, men jag fick en resa till London i februari så jag är mer än nöjd! En hel weekend tillsammans med min man och inga barn, kan det bli bättre. Mormor funderade mest på igår om hon ångrade vad hon lovat, att ta hand om mina vildar, men jag tror nog att hon fixar det!!!

Sen så har vi köpt en gemensam julklapp till familjen, nämligen denna:
Så nu sitter vi och planerar vart vi ska åka på första semestern. Troligtvis så blir det någonstans där det finns snö. Dagen före julafton tog vi hela familjen och åkte till Ullared, för att handla inventarier till den, så nu väntar vi bara på att vi kan hämta den.
Sen så har vi ju vinnaren till "mina vänner" boken och slumpgeneratorn sa att det blev...
Helena - GRATTIS maila mej din adress så kommer boken på posten! Min adress är ju annas74{snabel-a}hotmail.com och du, jag hoppas att vi ses på Eventet, jag och mamma tar husbilen dit i april :O)
Med önskan om en god fortsättning...
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt att ni köpt husbil. Ni är välkommen upp till snöriket. Kramar från oss här uppe i norr.

Anonym sa...

Men det var ingen dålig julklapp.
Du måste ha varit Megasnäll i år :-O

Anonym sa...

Åh, vad roligt!!! Tack snälla Du/slumpgeneratorn! Hoppas Din jul varit härlig, och en husbil är ju superpraktiskt! Vi ses på Eventet, kan ju skriva som önskemål att vi hamnar i samma grupp igen?!
Jag mailar Dig också, så får Du min adress!
Kramar, Helena

Marie sa...

Svår att slå in förstår jag... :-) Ser super fin ut, hoppas ni får många trevlig resor!