fredag 12 december 2008

Wow, snart 5000 besökare...

Det är ju superkul att ni varit så många som besöker mej och min lilla hörna. För att fira detta så lottar jag ut en av mina vänner böcker, nämligen den på bilden :O) Lämna en kommentar och länkar du till min blogg så får du två lotter. Skriv gärna i kommentaren om du länkat också, så att jag vet att du ska räknas två gånger!
Jag drar en vinnare på julafton, och då på alla kommentarer som är lämnade tom 23 dec, 23.59.
Skynda dig nu så håller jag tummarna för dig!
KramKram ♥ till er alla/Anna

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till alla besökare.
Vilken fin bok, det klart att man vill ha en sådann. Tar gärna en lott och länkar till dig från min blogg=)
Trevlig Lucia'

//jenny/e.j.m

Anonym sa...

Åh va fint är gärna med på utlottning

//petraso från scrappiz

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag är en av dem som är här och kikar allt som oftast! Det är så roligt att titta på dina fina saker, du inspirerar mig! Jag vet inte riktigt hur man gör när man länkar... Annars skulle jag göra det!
Jag har sett att de börjat planera Eventet nästa år, Marita och jag planerar att åka, hur ska ni göra? Ha det så bra, ha en härlig jul och en skön ledighet!
Kram,
Helena

Unknown sa...

Hej Syrran!
Jag älskar din sida. Är in och tittar nästan varje dag.
Massor av kramar från oss här i Norr.
Helt otroligt de saker som du gör, du är bara bäst. Massor av kramar till dej från mej. Hälsa till övriga familjen.

Ilus sa...

Kul att du har haft så många besök!! Grattis!!
Själv firar jag mina 2000 med en skisstävling - häng på om du har tid

Anonym sa...

Oj wow - 50 000??!!! Jag är uppe i 152 eller nåt... ;)
Det blir så fiiina saker med BIA:n, den där maskinen åker allt högre upp på min önskelista!

Anonym sa...

Hmmm, blev visst upp en nolla för mycket ovan... Ja ja, du har SNAAART 50 tusen besökare här ;)
/Cina99

Anonym sa...

Hej kompis!!!
Din sida är verkligen super fin.
Vi ses efter jul när allt är lugnt å skönt.
Boka gärna nya datum
kram Linda

Anonym sa...

Oj, vad många besökare! Grattis! Din sida är mycket inspirerande så jag förstår att folk kommer tillbaka! Jättefin mina-vänner-bok!

Anonym sa...

Tack för ditt härliga brev. Men jag vill inte vara som NAlle Puh. Jag hoppas jag har hjärna att lämna kommentar.Detär nog i val av profil som det går fel
Jättesnygg biaalbum.
Kram MAria

Jezz79 sa...

Hej,vilken jättefin bok du gjort. Den vill jag gärna försöka vinna.. Skriver en länk i min blogg!

Anonym sa...

Hej hoppas julen blir kugn och fin, likaså nyår.
Ska bli kul att ses den fjärde :)
En lott tar jag ju gärna....
Var rädd om dej! Kram kram Aase

Anonym sa...

Ja, då var jag här igen.
Om du vill så kika gärna in hos mej.
Har en bild på hur min ros blev.
Liten och alldeles svart med lite, ja okej då, mycke opalite i!
Tack för hjälpen.
Maria