onsdag 28 januari 2009

Hur gör man?

JA, hur gör man för att få två vildar att fastna på kort? Har du några bra tips!?!?!?
Jag kan inte få dom att sitta ner samtidigt, på samma plats utan att göra en massa konstiga grimaser! Nu är de vildare än någonsin och jag bara undrar hur det blir när T får lite mera fart och också börjar gå ordentligt. MEN jag ska väl inte klaga, för vi har det väldigt roligt när vi fotar och dom vet nog om att dom är rätt roliga :O)

Ha en bra dag!
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hahaha, det är inte lätt alla gånger. Minns när mina tre barn var små och jag skulle få med dem på samma bild, var ganska svettig efteråt...
Ha det bra
Camilla

Aase sa...

Ja inte är det lätt att få dem med på samma bild....
Men de ser goa och glad ut ändå :)
Kram Aase

Unknown sa...

Ja, inte är det lätt, men underbara är de. :-)) Massor av kramar till er alla. Behöver du nya tjockisar till busfröna? Mät fötterna så kommer det några på posten. Kramar syrran.

Anonym sa...

haha, ja inte kan det vara lätt inte...