tisdag 27 januari 2009

När mamma inte tittar...

Ja, när mamma inte tittar då hittar vi på lite bus! M & T hjälpte mej att städa i köket häromveckan och oj vad det är roligt att upptäcka vad som händer när man drar i olika saker. Jag kan väl säga att jag var inte rikigt lika road då jag just hade städat och torkat och tyckte att det för en gång skull kunde vara lite rent. JA, ca 3 minuter var det fint innan jag fick sätta igång damsugaren igen :O) Tur att jag inte hunnit ställa in den!

Här har vi nästan avslutat en och en halv vecka med influensa och den har vandrat genom hela familjen. 40 graders feber och hosta, ont i hela kroppen är ju inte så roligt att ha. Mest synd tycker man ju om de små som inte riktigt fattar vad det är som händer. Jag har bara konstaterat att det gäller att ta det lugnt och proppa i sej alvedon för att orka vara på fötter. För vara sjuk, det får jag nog vara när jag blir gammal!


Ha en bra dag!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Camilla Alvén sa...

Ja, så där är det att vara mamma!
Hoppas att ni alla mår bättre nu
Kram
Camilla