lördag 17 januari 2009

Inredning, inredning och åter inredning....

Nu så är det mycket inredningspysslande här hemma och scrappande har vilat några dagar. Jag har också börjat med ett jätteröj i alla lådor och försöker organisera mej så att det ska bli lite lättare att kunna pyssla när man vill. Sen så är det ju så att jag inte vill att det ska ta 9 år att få upp något på väggarna som det gjorde i vårt gamla hus. Eller ja, vi flyttade efter att ha bott där i 9 år och knappt haft något på väggarna.

Sen så blev jag så inspirerad när jag var hemma hos Caroline, du har ett jättefint hem, och när jag kom hem från dig så ville jag göra om överallt. Nu går ju inte det då jag har två klåfingriga små barn, och att man inte har någon jätteekonomi då man går hemma :O) Så ett ställe i taget får väl få sin makeover...


Så idag får ni hålla till godo med lite som jag skapat här innan, först ut är en ask med braständare:
Sen så kommer en LO på min älskade Wilma som har blivit så stor. Tittade på kort när Melvin och Tilda var nyfödda och då såg hon så liten ut. Tänk vad det händer på ett år, även när man är 6 år! Träden har jag klippt ut i CS och dekorerat med knappar och bling pärlor från Kaiser.
Ha en underbar söndag! Nu ska jag ta hand om min Wilmis som ligger i soffan med nästan 40 graders feber!

KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du blev inspirerad när du var hemma hos mig.
Inrednig är ju så underbart skojigt tycker jag.
Jag blir inspirerad av ditt hem med...
Det är så bra tycker jag att man ge varandra nya idéer.
Kram Caroline