onsdag 21 januari 2009

Ny fotovägg...

Jag har gjort en fotovägg med foton som jag gillar. Jag började lite på måfå med att sätta upp tavlorna, sen så byggde jag bara på. Alla foton är monterade på svart CS och sen har jag gjort en vit fotomatta på alla kort utom ett, det stora med Wilma. Alla andra har också fått små etiketter där det står små betydelsefulla ord på.
Resultatet blev faktiskt väldigt bra, tycker jag!
Så här ser det nu ut i hallen in till våra sovrum och när man går förbi så dras ögonen dit och man börjar le. Tur att ens barn gör en lycklig genom att bara titta på dom!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kanonfint, längtar till sommaren då vi nog kommer ner och hälsar på.

Kramar från oss i norr.

Aase sa...

Så snyggt det var med vitfotomatta! Jätte fin vägg.
Kram Aase