onsdag 21 januari 2009

Älskar mina ljus...

Jag älskar att tända ljus! Det blir så mysigt och här om kvällen när alla ljus var tända testade jag att fota lite skuggor. Det var roligt och resultatet blev väl någorlunda fint, eller!?!?


Till hallen har jag köpt nya lyktor, fyndade dessa på Presentknallen som sålde ut allt till ½ priset. Kostade 10kr styck och det tyckte jag var helt okej pris!


Så här såg det ut på min skänk i matsalen innan jag köpt mitt mega kakfat.


Sen så måste jag bara visa min nya "installation" som jag gjort på skänken i vardagsrummet.


Naturligtvis så fotade jag den också i mörker *ler*







Jag önskar dig en underbar fredagskväll! Snart så väntar här en godmiddag och en skön stund framför tv:n. Måste ladda inför morgondagen då min som troligtvis vaknar med 40 graders feber. Det är bara han kvar som inte varit sjuk och han somnade med 38 grader, så jag tror väl inte något annat.

KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kanonfint, du är en pärla på inredning. Men får du ha det ifred för de små händerna?? Kram syrran.

Karin sa...

Roligt att jag hittade hit till din fina blogg!!! Jag älskar också ljus!