lördag 24 januari 2009

Hobbyhusets skisstävling

Här kommer mitt bidrag till Hobbyhusets skisstävling. Jag tror väl inte att jag har någon större chans med alla fina bidrag som kommit in, men jag är nöjd med resultatet och det är ju huvudsaken. Det är alltid roligt att jobba efter skisser och denna blev helt enkel självklar när jag såg skissen. Roboten kommer från baksidan på pappret och "kugghjulet" har jag klippt på frihand från orange CS som jag chalkat.

Med önskan om en skön lördag! KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Aase sa...

Visst är det härligt med ljus....här hemma brinner ett antal också. TG säger att DHL snart får köra hem en pall med värmeljus från Ikea :) Ont förtal tycker jag :)
Härlig LO! Kram kram Aase

Kamilla sa...

Men milde himmel vilken snygg LO!!
Jag önskar jag kunde göra LO:s men lusten har svikit mig...men det kommer väl ;) Vilka snygga "swirls" du har, var har du hittat dem??

Camilla Alvén sa...

Hej!
Såg först idag att du vill vara med i månadsbilden, jag länkar till dig på direkten, kul att så många vill vara med.
Kram
Camilla