fredag 9 januari 2009

Mer snabbscrappat

Helgen har varit underbar men det blir trångt att vara 5 personer i en husbil. MEN vi har varit ute mycket och vilken kvalitetstid det blir med familjen. Vi har haft så skoj och Wilma och Magnus har åkt slalom idag. Några gånger till och Wilma är redo för en vecka i Sälen efter påsklovet, om snön finns kvar det vill säga :O)

Nu blir det mer snabbscrapp, först ut är Wilma som just förstått hur fin hon blir när hon sätter upp sitt hår.

Sen så kommer Tilda som väntar på tomten. Pappret var så dekorerat att jag inte ville sätta på något mer. Har bara använt mej av enfärgad CS och så Thickers och "tiny alphas", tyckte att det räckte så.

Här kommer ett kort som jag tagit för längesen. Min lille prins trött...

När jag tittar på lille M så ser jag vilken lite buskille han kommer bli. Nu är det så mycket som han vill och när han nu äntligen börjat gå så kommer det mer för varje dag. Igår hittade jag honom sittandes i soffan, helt överlyckling, till min fasa. Trilla ur, ja det gjorde han men det verkade inte skrämma honom nämvärt.

Ja, här kommer en bild på vårt Charmtroll. Pappret har jag målat själv med mina Pro Marker, som numera finns att köpa hos Kajsa, på Handstämplat. Jag tyckte att det räckte som dekoration på denna LO.

Ha en riktigt underbar vecka! I morgon kommer det en förhandstitt på mitt DT uppdrag för Handstämplat
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: