torsdag 8 januari 2009

Jag känner att jag ligger efter...

Jag ligger efter i mitt scrappande. Högen med foton som jag vill scrappa bara växer, men så blir det väl när man fotar en massa och har tre barn som man vill scrappa åt. Så nu har jag tagit fram en massa kort som jag tagit under 2008 och som jag vill scrappa och satt igång. Det ni kommer få se nu de närmsta dagarna är en massa enkla LO som jag gjort, och faktiskt inte lagt så mycket tid på, men som jag ändå är väldigt nöjd med.


Först ur är W & T som visar en äkta syskonglädje. Journalingrutan har jag köpt på Handstämplat och det är ett helt block med 20 stycken sidor. Sen har jag använt en utstansad cirkel med hjärta från QK och så små bling från Kaiser. Dessa användbara bling hittar du också hos Handstämplat och de finns i många fina färger. En av mina favo dekorationer just nu!

Sen så har vi lilla T som fått på sig en brödkorg, eller den är egentligen till pepparkakorna men jag kom inte på något annat bra ord för den *ler* De stora bokstäverna är Thickers och de små är "tiny alphas" från MM, ytterligare en favorit just nu! Dessa finns i massa färger och jag har ju köpt mina hos Kajsa. Rutan med klammer är en halv sida från Journaling blocket jag skrev om innan.

Ytterligare en på Tilda, där hon äter själv. Kladdigt, JA men ROLIGT också!!! Trädet har jag klippt ut efter en chipboard mall jag har, tror det kommer från Maya Road och sen så har jag bara dekorerat det med knappar. Biljetterna har jag hittat hos Mirabyll där du för övrigt hittar en hel massa roliga saker. Väl värd ett besök -> länk finns under länkar.

I morgon bitti drar vi iväg till Isaberg och åker skidor/pulka med husbilen, så mer scrappat kommer på söndag kväll!
Ha ett underbart avslut på veckan!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Trode jag kommenterat här innan om att äta själv. Men det har tydligen inte fastnat.
Gör ett nytt fösök då jag är här för du har nåt att hämta i min blogg och nu äntligen har jag svarat på dom där 6 sakerna om mej.
Fina LO:s
Det enkla är ofta det vackra. gillar dina fint kommponerade LO:s
Härliga journalings.
Maria